Mūsu produkts ir konkrēto produktu īpašu izmantošanu.Tāpēc pls pārbaudīt pirms iegādes, vai mūsu produkts atbilst jūsu mīlestību auto.Ja jums ir sajaukt,jūs varat nosūtīt mums attēlu, kas par savu auto mums, lai apstiprinātu.Jebkuru problēmu, kas radušies sakarā ar unconfirm, klientiem vajadzētu būt par to atbildīga.
*Sūtījums
--1 DHL/UPS/FedEx/TNT/:3-7 darba dienu laikā,EMS:7-14 darba dienas,Ķīna Post, Gaisa Pasts notiek 15-60 darba dienu laikā pēc
dažādās valstīs.Mums nevar būt atbildīga par kavēšanos, ko izraisa jūsu vietējā pasta pakalpojumu vai InternationalCustoms Pārbaudes.Mēs neesam atbildīgi par jebkuru nepareizi vai nevar piegādāt adresi.
--2. Mēs paturam tiesības noteikt labākos piegādes metodi un pārvadātājs ir pieejams.
--3, Ja paku sūtījumiem no Ķīnas,kas iegūti klienta nodokļu tranzītā,sedz pircējs.
Pircējs ir atbildīgs par visu nodokļu, nodokļu un muitas tarifi jūsu valstī.
--4.Ja prece ir bojāta laikā, kuģniecības, pls atsakās parakstīt un nekavējoties sazinieties ar mums.
*Atbalstu
--Ziņu ar nosūtīšanas informācija tiks nosūtīta jums pēc sūtījuma.Lūdzu atsaukties uz šo ziņojumu, sazinieties ar mums
jebkuru jautājumu.Mūsu klientu apkalpošanas būs atbildēt jūsu ziņojums 48 stundu laikā un darīsim visu iespējamo, lai palīdzētu jums out.
*Garantijas laiks
--Ja ir kāda problēma šajā procesā , lūdzu, sazinieties ar mums pirmo reizi , mēs darīsim visu iespējamo, lai palīdzētu jums atrisināt šo problēmu.
Pirms mēs dodam risinājumu, lūdzu, neatveriet domstarpības, vai atstāt sliktu pārskatīšanu, lai no strīdiem un slikti pārskats
var baudīt mūsu garantijas apkalpošana!
*Atgriešanās Politiku
--1 Produktu var atdot atpakaļ kompensāciju vai nomaiņa 7 dienu laikā no iegādes datuma.Atpakaļ preces
jābūt neizmantoto, oriģinālajā iepakojumā un ietver visus piederumus.Piegādes izmaksas ir neatmaksājamas.
--2 Lūdzu, sazinieties ar pārdevēju pirms atgriešanās.Pārdevējs nodrošinās atgrieztu Preces Atļaujas (RMA), lai pircējs.
Visi produkti atpakaļ pārdevējam bez RMA, tiks anulētas.Lūdzu, norādiet atgriešanās izsekošanas Nē.lai ātrāk process kompensāciju.
--3, Mums būs izmantot visus resursus, lai nodrošinātu to, ka jūsu peļņa ir apstrādāti ātri un bez problēmu.Lūdzu, sazinieties ar
mums par jebkura produkta vai pakalpojuma jautājumiem, pirms saasināšanos, lai www.olivers.lv par risinājumu.
*Atsauksmes un Vērtējums
- Kad jūs saņemat preci un apmierināts ar preci,Lūdzu atstājiet pozitīvas atsauksmes un 5 zvaigznes, mēs
būtu ļoti appreciated.
- Ja jums ir jebkādas problēmas ar mūsu produktiem vai pakalpojumiem, lūdzu, jūtieties brīvi sazināties ar mums, pirmkārt, pirms jūs atstāt
negatīvas atsauksmes.Mēs darīsim visu iespējamo, lai atrisinātu jebkādas problēmas, un nodrošināt jūs ar labāko klientu apkalpošanu.