Ja jums ir nepieciešama sadarbība muitas jomā ,lūdzu, dariet mums zināt iepriekš.Paldies. 1 :krievijas klientiem
Lūdzu atstājiet jūsu pilns vārds (vismaz 3 vārdiem) , tai skaitā vārds, otrais vārds un uzvārds, pretējā gadījumā krievijas pasts būs ne relīzes gabalu un atdod to atpakaļ uz Ķīnu! 2:Vācija klientiem, Lūdzu, pastāstiet mums savu EORI numuru, ja jūs vēlaties, lai kuģis ar FedEx vai TNT.Bez tām mēs varētu tikai nosūtīt savu pasūtījumu DHL, Honkongas pastu vai Ķīnas ziņu! 3:klientiem, kas no dienvidamerikas, Ja jums ir nodokļu maksātāja reģistrācijas numuru (piemēram, Argentīnā, Peru, Kolumbija ,u.c.), tā samazinās daudz nepatikšanas ar muitas atļaujas. 4:Ukrainas, Baltkrievijas klientiem, Ja jūs izvēlaties, lai kuģis ar Ķīnas ziņu(jo īpaši, Ukraina, Baltkrievija ), lūdzu pacietīgi gaidīt, tas ir nedaudz lēns, vismaz aizņems apmēram 30 dienas.
Piegāde
Parasti mēs kuģis savu produktu pa pastu Ķīnas gaisa pasts, E pakešu, Singapūra Pastu, Šveices post, utt, tas aizņem 7-39 dienas, lai nonāktu galamērķī.Jo www.olivers.lv platforma, kas parasti ir apmēram 48 stundas, lai revīzijas jūsu maksājumu pēc apstiprinājuma saņemšanas no pircēja pasūtījumu www.olivers.lv.
Maksājuma
Jūsu ērtībai, ja jums ir nepieciešams, mēs varētu deklarēt preces, kā"dāvana/paraugs" uz tirdzniecības rēķina vai muitas deklarāciju, un mēs cenšamies, lai palīdzētu jums samazināt jebkuru GST vai V. A. T ievedmuitas nodokļus.Bet mēs nevaram garantēt bez Nodokļa maksu, kas ir atkarīgs no valsts politikas.Mēs pieņemam Alipay, paypal, u.c.; * pilna samaksa jāveic ietvaros 19 dienas pēc tam, kad vieta jūsu pasūtījumu, ja nav, pasūtījums tiks automātiski slēgti pēc tam.Cena, ko maksā par posteņi, izņemot jebkuru muitas nodokli.Mums nav nekādu pienākumu galamērķa valstīs.
Pēc tam, kad pakalpojums
Mēs piedāvājam laikā pēc pakalpojumu, ja jums ir jautājumi vai problēmas ar jūsu pasūtījumu, lūdzu, sazinieties ar mums uzreiz, tā vietā atstājot negatīvas atgriezeniskās saites vai atver strīdu , arī mums būs izsekot un rokturis ar jums.Sazinieties ar mums, izmantojot alibaba.com tirdzniecības ziņu vai e-pastu, Jāsniedz tik daudz kā informācija, kā iespējams(foto/ video)par šo problēmu jums ir.Ja ir problēma produkta sevi, mēs nodrošinātu kompensāciju bez iemesla, taču viss iepriekš minētais ir balstīts uz BEZ cilvēku zaudējumiem apzināti.Mēs ceram, ka visiem pircējiem ģimenes veselīgu un laimīgu dzīvi ik dienas!
Atsauksmes