Specifikācijas:
Viļņu Garums:635nm/sarkanā līnija 650nm/punkts
-Precizitāte:+-2.5 mm/5M
-Plašu Platums:
-Disbalansu Brīdinājums:Svilpe
-Temperatūra:no -5~45C
-Izmēri:98x92x128mm
-Gaismas Avots: Pusvadītāju
Laiks stabilu līdzsvaru:
-Auto Self-leveling diapazons: ± 3 °
-Lāzera Leņķis:> 90 °
-Jauda: 2 x 1,5 V AA Baterijas (nav iekļautas baterijas, jo lidmašīnas ierobežojumiem)
-Svars: 0.37 kg
-Iepakojums: Mazumtirdzniecības Iepakojuma
Paketē Iekļauts:
1 x Sarkana/Zaļa krustenisko līniju lāzers līmenis
1 x Auduma
1x Kaste
Izmantojot Rokasgrāmata:
1.Izņemiet izstrādājumu no iepakojuma un pēc tam atveriet bateriju nodalījuma vāciņu.Ievietojiet baterijas pareizi.
2.Noregulējiet kāju, kamēr burbuļi ir uz apli.
3.Savukārt uz slēdža poga.
4.Sakratiet produkta viegli, pārliecinieties, vai lāzera modulis ir netraucēti valsts.
5.Līmeni var strādāt pēc lāzera līniju sasniegt stabilitāti.
6.Kad lāzera līnijas get vāja,lūdzu, nomainiet akumulatoru.
7.Pārvietojoties līmeni,lūdzu, pagrieziet slēdzi rokturi pretēji pulksteņrādītāja kustības virzienam, lai novērstu lāzera modulis.
8.Ja līmenis netiek izmantots ilgu laiku, vai tas ir nepieciešams ilgtermiņa diatance transportēšana,lūdzu, izņemiet no tās akumulatoru,bloķēšanas svārsta un ieliec paketi.
Problēmu novēršana:
1.Nē, lāzera vai vāji
1-1.Akumulators ir ievietots nepareizi vai akumulatora uzlādes līmenis ir zems.Akumulatoram jābūt insereted pareizi un nodrošinātu, ka akumulators ir pilnībā uzlādēts
1-2.Slēdzis slēdzis nav ieslēgts.
1-3.Pārbaudiet temperatūra ir pārāk augsta vai pārāk zema,izslēdziet barošanu un uzgaidiet, līdz tā temperatūra atgriežas normas robežās.
2.Svilpe skan
Pārbaudiet, vai burbulis, kas atrodas ārpus apļa, vai ne.ja tas ir ārpus apļa,rorate ar adiustable atbalsta kājas, lai ļautu tai aplī.
Pirms pasūtīšanas, lūdzu, padara pārliecināts, ka jūs zināt, šie punkti
1) Jūs varat uzrakstīt pareizu kontaktinformāciju (Vārds, uzvārds, Adrese, Tālrunis u.tml.) kad jūs iesniegt jūsu pasūtījuma.
Pēc tam, ja vēlaties, lai mainītu savu adresi, jums ir atcelt esošo kārtību un jaunu pasūtījumu.
2) Ja jūsu pasūtījums ir mazāks par $5, tā tiks nosūtīta pa "Pastu Ķīnas Parasto Mazo Pakešu Plus"
(kas ir to nevar identificēt visu ceļu online), ja vien jums izvēlēties īpašām
piegādes metodi un jāmaksā papildus kuģniecības maksas, ja nepieciešams;
3) Mūsu aplauzums suka ir tieši no mūsu rūpnīcā,mēs varam jums piedāvāt labākās cenas un labāko kvalitāti.
4) Mums ir pietiekami daudz uzticības, par mūsu produktus un pakalpojumus.Tāpēc, ka mēs pārdodam tikai ļoti augstas kvalitātes produktiem.
5) 5 Zvaigznēm Atsauksmes ir tieši tas, ko mēs turam persuing.
Ja esat apmierināts ar savu pasūtījumu, lūdzu, lūdzu, atstājiet mums pozitīvu atgriezenisko saiti ar 5 zvaigznēm
un iesaka mūs citiem klientiem.Paldies, paldies, paldies:)
Ja jums ir kādi neapmierinātību ar mums,pls sazinieties ar mums justies brīvi, pirms jūs atstāt atsauksmes.
Mēs centīsimies mūsu labāko, lai tiktu galā ar jautājumiem:)
Kas maksājumu metodes vai es varu izmantot par ailexpress?
Mūsu app youcan izmantot šādus maksājumu metodes
Vīza, MasterCard, Maestro,American Express, Alipay Banlance, QIWI, Boleto,
bancontact, ideāli, Przelewy24,SMS Maksājums
Krievija(MTC, Megafon, gaisa līnija, Tele2)Un www.olivers.lv Kabatā.
Mūsu mājas Lapā(PC)jūs varat šādus maksājumu metodes
Vīza, MasterCard, Maestro, Pārskaitījumu, Webmoney,
Yandex.Naudu, Western Union, QIWI, AUDU, MercadoPago, Bpleto,bancontact,
TEF, ideāli,pakalpojumu giropay, Sofort Banku, Carte Bancaire(Carte Zils), Przelewy24,
SMS Maksājumu Krievijā(MTC, MegaFon, gaisa līnija, Tele2)
Naudas Samaksu(Euroset, krievijas pasts), un www.olivers.lv Kabatas
Mēs kvalitātes pārbaude pirms nosūtīšanas veic visus objektus.
Visi e-pasti tiks atbildēja 2 Darba Dienu laikā.(Izņemot brīvdienas)
1)Jums ir 7 dienas, lai sazinieties ar mums un 30 dienas, lai atdod to, no dienas, tā kā saņemta.
Ja šajā postenī ir jūsu rīcībā, vairāk nekā 7 dienām, tiek uzskatīts, izmanto un
MĒS NE JAUTĀJUMU, JUMS KOMPENSĀCIJAS VAI NOMAIŅA.Tur nav izņēmumi!
Kuģniecības izmaksas ir jāsedz gan pārdevēja, gan pircēja pusē.
2)Visu atpakaļ objektiem ir jābūt oriģinālajā iepakojumā, un jums ir jāsniedz mums
piegāde izsekošanas numuru, īpašs iemesls, lai atgrieztos.
3)Mēs nosūtīsim jūsu maksājumu pilnā apmērā, saņemot preci tās oriģinālajā stāvoklī.
4)Mums būs jāsedz visas kuģniecības izmaksas, ja produkts nav ko reklamē.
Mēs atstāt pozitīvu automātiski, izmantojot mūsu sistēmu pēc tam, kad saņēma pozitīvas atsauksmes.
Lūdzu, sazinieties ar mums, ja jums ir gatavojas atstāt mums neitrāla vai negatīva atgriezeniskā saite,
mēs centīsimies mūsu labāko, lai atrisinātu problēmu.
Paziņojums
Mēs atbildēsim jūsu ziņu vai E-pastu 7-18 hoursOur darba laiks:
Pirmdiena-Piektdiena:
9:00-22:30 (GMT+ 08:00 Pekina)
1:00-14:30 (GMT+ 00:00 London)
9:00-08:30 (GMT - 06:00 ASV/Kanāda)
4:00-17:30(GMT+03:00 RU)